فروش عمده ریموت اندیکاتور – چراغ اعلام حریق

فروش عمده ریموت اندیکاتور

از لوازم جانبی سیستم‌های اعلام حریق می‌توان به ریموت اندیکاتور یا چراغ اعلام حریق اشاره کرد. ریموت اندیکاتور (Remote Indicator) برای سیستم‌های اعلان حریقی طراحی شده است که نیاز به نشانگری برای فعال شدن یک یا چند دتکتور دارند. در واقع این دستگاه‌ها دارای یک لامپ قرمز رنگ هستند که نوری در سطح وسیع و با کنتراست بالا از خود منعکس می‌کنند. ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد ریموت اندیکاتور یا چراغ سر در اعلام حریق نکاتی را بیان کنیم.

تماس با مشاوران مرکز اعلام حریق آرات

در میان سیستم های اعلام حریق می توان تجهیزات کنترلی بسیار زیادی را معرفی کرد. یکی از تجهیزات بسیار مهم اعلام حریق که به صورت گسترده ای در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ریموت اندیکاتور می باشد. این ریموت ها با داشتن ویژگی های زیاد خود می توانند بهترین کارایی را داشته باشند. این ریموت ها در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شوند. می توانید با توجه به کیفیت این محصولات بهترین کارایی را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات به شکل های مختلف و متنوعی قابل بررسی می باشد. در مورد ریموت اندیکاتور می توان اتصالات مختلف را نیز مشاهده کرد.

این ریموت ها با دتکتور های مختلف به کار گرفته می شوند. می توان بیان داشت که این ریموت ها می توانند به عنوان تکمیل کننده عملکرد سنسور های مختلف باشند. دتکتور ها در مکان ها و اتاق های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این ریموت ها با قرار گیری در سر درب هر اتاق می توانند نشان دهنده وضعیت دتکتور باشند. می توانید با توجه به اعلام حریق در یک محل به راحتی اتاق مد نظر را به کمک این ریموت ها پیدا کنید. توجه داشته باید که ریموت اندیکاتور با داشتن چراغ های چشمک زن به راحتی می تواند برای شما نشان دهنده محل حریق باشد.

زمانی که مکان مد نظر را دود فراگرفته است این ریموت ها می توانند بهترین نشان برای شناسایی محل حریق باشند. ریموت های مختلف و متنوع دارای عملکرد های متفاوتی می باشند. این ریموت ها در کنار آژیر ها نیز به کار گرفته می شوند. می توانید با توجه به کاربردی بودن این محصولات به راحتی از آن ها استفاده کنید. قطعا شناسایی محل حریق در زمانی کم باعث می شود تا اطفا آن در کمترین زمان ممکن انجام شود. در یک سیستم کامل باید ریموت اندیکاتور به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد.

چراغ LED اعلام حریق

ریموت اندیکاتور اعلام حریق چیست؟

چراغ نشانگر، چراغ سر در (سردرب یا سردری)، ریموت اندیکاتور و یا چراغ ریموت عناوین مختلفی است که به این چراغ کوچک داده می‌شود. این چراغ‌ها برای کمک به تشخیص سریع محل وقوع حریق در سیستم‌های متعارف و یا آدرس‌پذیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از این دستگاه در سیستم‌های اعلام حریق متعارف، مشکل عدم تشخیص محل دقیق وقوع حریق را تا حد زیادی رفع می‌کند. این دستگاه در قسمت بالایی درب محل‌های متفاوتی نصب می‌شود و با فعال شدن هر کدام از دتکتورها اعلام خطر می‌کند.

مطابق با استاندارد NFPA72 در مکان‌هایی که LED نشانگر دتکتور برای کارکنان قابل مشاهده نیست، چراغ نشانگری باید نصب شود که نشان‌دهنده‌ی وضعیت آن دتکتور باشد. ریموت اندیکاتور برای سیستم‌های اعلام حریق بسیار ایده‌آل است و امکان شناسایی سریع و آسان دتکتورهای سقفی فعال‌شده را فراهم می‌کند.

کاربرد چراغ اعلام حریق یا ریموت اندیکاتور چیست؟

روند کار کردن سیستم‌های اعلام حریق به این گونه است که دتکتورهای نصب شده در ساختمان به محض تشخیص حریق، خطر را به کنترل پنل ارسال می‌کنند. کنترل پنل با فعال کردن فلاشر و آژیر فلاشر ساکنان را از وجود خطر باخبر می‌کند. اما همانطور که گفتیم نصب ریموت اندیکاتور بر سر در اتاق‌ها سرعت تشخیص حریق و محل آن را ساده‌تر می‌سازد. این دستگاه به طور مستقیم به دتکتورهای اعلام حریق متصل می‌شود و با تشخیص خطر سریعا آن را اعلام می‌کند.

در سیستم‌های اعلام حریق آدرس‌پذیر هر کدام از دتکتورها یا شستی‌ها دارای آدرس منحصربفرد خودشان هستند که در صورت فعال شدن هر کدام از آنها می‌توان محل آن را روی کنترل پنل شناسایی کرد. این ویژگی در مورد سیستم‌های اعلام حریق متعارف وجود ندارد و تنها می‌توان به طور کلی زونی که در آن حریق رخ داده است را شناسایی کرد.

نصب چراغ اعلام حریق در سیستم‌های متعارف به تشخیص محل دقیق وقوع حریق کمک می‌کند و روند رسیدگی به آن را سریع‌تر می‌سازد. بدون وجود چراغ اعلام حریق، آتش‌نشان باید به تمام اتاق‌ها سر بزند و بررسی کند آتش‌سوزی در کجا اتفاق افتاده است. در صورتی که اگر برای هر یک از اتاق‌ها یک چراغ اعلام حریق استفاده شود آتش‌نشان با رسیدن به ناحیه به سرعت می‌تواند محل دقیق حریق را تشخیص دهد.

همانطور که اشاره کردیم چراغ‌های نشانگر مستقیما به دتکتور متصل می‌شوند و از دتکتور دستور می‌گیرند.

کاربرد ریموت اندیکاتور

خرید ریموت اندیکاتور

برای خرید انواع ریموت اندیکاتور می توان ویژگی های زیادی را بیان کرد. در نظر داشته باشید که خرید مدل های مناسب باعث می شود تا شما بهترین عملکرد را مشاهده کنید. در خرید این محصولات باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا در طول زمان خرابی در آن ها به وجود نیاید. در حقیقت این محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند. می توان برای مکان هایی که تعداد اتاق های زیادی را دارند از این محصولات نهایت استفاده را داشت. در نظر داشته باشید که کیفیت در این محصولات به موارد زیادی وابسته می باشد. می توانید با توجه به سلیقه خود از طرح های مختلف این محصولات استفاده کنید.

امروزه این محصولات در طرح و ابعاد مختلف تولید می شوند. می توانید با توجه به مکان مد نظر از طرح ها و رنگ های مناسب استفاده کنید. چراغ های به کار رفته در این محصولات اغلب قرمز رنگ می باشد. در خرید این محصولات بهتر است که مجموعه های معتبر را انتخاب کنید. قطعا خرید از مجموعه های معتبر باعث می شود تا از بهترین مدل ها استفاده کنید. این ریموت ها را شرکت های داخلی و خارجی بسیار زیادی تولید می کنند. می توانید با توجه به برند دتکتور های این ریموت ها را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که نحوه طراحی ریموت اندیکاتور به گونه ای است که با انواع دتکتور ها هماهنگ می باشند.

می توانید از این ریموت ها با سیگنال های هماهنگ استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های موجود در این ریموت ها می توان به قدرت نوردهی بالا اشاره کرد. برای خرید این محصولات بهتر است که تست های لازم را انجام دهید. مدل های مختلف را باید به شکل های متفاوت نصب کرد. نصب راحت به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این ریموت ها در نظر گرفته می شود که در هنگام خرید بهتر است به آن ها توجه داشته باشید.

لیست قیمت چراغ ریموت

قیمت ریموت اندیکاتور

در مورد ریموت اندیکاتور یکی از مهم ترین نکات قیمت می باشد. در خرید انواع مدل ها قطعا قیمت ها بسیار مهم می باشند. می توانید با توجه به قیمت های متنوع ارائه شده انتخاب های خود را انجام دهید. لیست قیمت انواع ریموت اندیکاتور را می توان با توجه به مدل های بیان شده به راحتی مشاهده کرده و بهترین خرید ها را انجام داد. در نظر داشته باشید که قیمت این ریموت ها را می توان به راحتی و با یک مقایسه بسیار ساده نیز در اختیار داشت. بهتر است از مجموعه های معتبر خرید های خود را انجام دهید تا قیمت و کیفیت بسیار خوبی را در اختیار داشته باشید.

فروش عمده ریموت اندیکاتور در مرکز اعلام حریق آرات

مرکز اعلام حریق آرات در زمینه‌ی فروش تجهیزات و لوازم جانبی اعلام حریق فعالیت می‌کند. ریموت سر در یا چراغ اعلام حریق را می‌توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب‌تر از سایر تولیدکنندگان از مرکز اعلام حریق آرات تهیه کنید.

نصب این دستگاه در سیستم‌های اعلام حریق بدون نیاز به تاییدیه‌ی سازمان آتش‌نشانی و یا استاندارد خاصی است. از ویژگی‌های چراغ‌های تولید شده توسط این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • جنس بدنه مقاوم در برابر ضربه و حریق
  • طول عمر بالای لامپ
  • ظاهری شکیل و کاربر پسند

چراغ سردر اعلان حریق

لیست قیمت چراغ ریموت

برای خرید ریموت اندیکاتور و سایر لوازم جانبی یا تجهیزات اعلام حریق بهتر است به مراکز و نمایندگی‌های فروش معتبر مراجعه کنید. چراغ‌های اعلام حریق ساختار پیچیده‌ای ندارند و امکان استفاده از آنها بدون تایید سازمان آتش‌نشانی فراهم است. چراغ ریموت اندیکاتور را می‌توانید با قیمتی مناسب از مرکز اعلام حریق آرات تهیه کنید.

همکاران گرامی جهت دریافت مشاوره، لیست قیمت و خرید چراغ سر در اعلام حریق می‌توانند با مشاوران مرکز اعلام حریق آرات تماس بگیرند.

استفاده از سیستم اعلام حریق به همراه لوازم جانبی مناسب و باکیفیت نقش مهمی در کاهش خطرات ناشی از آتش‌سوزی دارد. بررسی مداوم عملکرد تجهیزات و دتکتورهای ایرانی و خارجی و یا دستگاهی مانند led اعلام حریق بسیار ضروری است.

اعلام حریق آرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم