اهمیت دریافت مشاوره آتش نشانی + خدمات مشاور ارشد

دریافت مشاوره آتش نشانی

در دنیای امروز، به منظور کاهش خطرات ناشی از وقوع سانحه آتش سوزی در ساختمان ها، از تجهیزات و لوازمِ اعلام و اطفاء حریق خاصی، استفاده می شود. این تجهیزات و لوازم، دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند و هر کدام از آنها نیز در ساختمانی خاص، مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از بهترین روش های انتخاب تجهیزات اعلام و اطفاء حریق مناسب، دریافت مشاوره آتش نشانی از یک مرکز معتبر می باشد. در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین خدمات قابل ارائه توسط یک شرکت مشاوره آتش نشانی را به شما توضیح دهیم. بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.

 

برخی از سیستم های اعلام حریق در ساختمان های تجاری و برخی دیگر در ساختمان های مسکونی، قابل نصب می باشند.

 

خدمات قابل ارائه توسط یک شرکت مشاوره آتش نشانی معتبر

در این بخش از مقاله قصد داریم تا مهم ترین خدماتی که یک شرکت مشاوره آتش نشانی معتبر، به مشتریان خود ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از؛

  1. انتخاب بهترین سیستم اعلام حریق برای ساختمان

اولین موردی که در مبحثِ “بررسی خدمات یک شرکت مشاوره آتش نشانی معتبر”، به توضیح آن خواهیم پرداخت، انتخاب بهترین سیستم اعلام حریق برای ساختمان می باشد. سیستم های اعلام حریق، دارای مدل های بسیار متنوعی هستند. برخی از این مدل ها جهت استفاده در ساختمان های تجاری و برخی دیگر، جهت استفاده در ساختمان های مسکونی، مناسب می باشند. یک شرکت مشاوره آتش نشانی معتبر، ابتدا شرایط ساختمان تان را بررسی می کند و سپس بر اساس بررسی های انجام شده، مناسب ترین سیستم اعلام حریق را به شما معرفی می نماید.

 

  1. انتخاب بهترین سیستم اطفاء حریق برای ساختمان

یک شرکت تولید کننده محصولات نفتی و پتروشیمی را در نظر بگیرید. در چنین شرکتی، بهتر است تا به منظورِ جلوگیری از وقوع حادثه آتش سوزی، از سیستم اطفاء حریق آبی استفاده شود.

در مقابل، یک اتاق حاوی لوازم کامپیوتری را مد نظر قرار دهید. تجهیزات موجود در این اتاق، در اثر تماس با آب صدمه می بینند. به همین دلیل، در چنین اتاقی امکان استفاده از سیستم اطفاء حریق آبی وجود ندارد و معمولا از سیستم اطفاء حریق گازی fm200 استفاده می شود.

 

شرکت های مشاوره آتش نشانی معتبر می توانند با بررسی یک ساختمان، بهترین سیستم اطفاء حریق را برای آن، انتخاب نمایند.

 

  1. معرفی سیستم های اعلام و اطفاء حریق قابل اتصال به پنل مرکزی هوشمند ساختمان

برخی از سیستم های اعلام و اطفاء حریق می توانند به پنل مرکزی ساختمان نیز متصل شوند و اطلاعات مختلفی را از سنسور های این پنل دریافت نمایند. شرکت های ارائه دهنده خدمات مشاوره آتش نشانی، ابتدا پنل مرکزی ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند و سپس، سیستم های اعلام و اطفاء حریق سازگار با پنل فوق را به شما معرفی می کنند.

 

  1. انتخاب بهترین سیستم تخلیه دود

آخرین موردی که در مبحثِ “بررسی خدمات یک شرکت مشاوره آتش نشانی معتبر”، به توضیح آن خواهیم پرداخت، انتخاب بهترین سیستم تخلیه دود می باشد.

شرکت فوق، ابتدا نوع معماری ساختمان و نوع نیاز شما را مد نظر قرار می دهد و سپس، بهترین سیستم تخلیه دود را انتخاب می کند.

 

بعضی از سیستم های اعلام و اطفاء حریق را می توان به پنل مرکزی هوشمند ساختمان نیز متصل کرد.

بهترین مرکز جهت دریافت مشاوره آتش نشانی

بهترین مرکز جهت دریافت مشاوره آتش نشانی

طی سال های اخیر در ایران، مراکز مختلفی جهت ارائه خدمات مربوط به مشاوره آتش نشانی، تاسیس شده است. مطمئنا اعتماد به تمامی مراکز فوق امکان پذیر نمی باشد. برخی از مراکز مشاوره آتش نشانی، خدمات مناسبی را به مشتریانِ خود ارائه نمی دهند و برخی دیگر، هزینه های هنگفتی را بابت ارائه مشاوره دریافت می کنند.

در این بین، یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به مشاوره آتش نشانی، مرکز اعلام حریق آرات (فایر فایت) می باشد. در این مرکز، شما می توانید با استفاده از تجارب کارشناسان حرفه ای، بهترین سیستم های اعلام و اطفاء حریق را برای ساختمانِ محل کار یا زندگی خود، انتخاب کنید.

 

سخن پایانی 

در این مقاله، 4 مورد از مهم ترین وظایفِ یک شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره آتش نشانی را به شما توضیح دادیم. شما می توانید با استفاده از خدمات شرکت فوق، بهترین سیستم های اعلام و اطفاء حریق را برای ساختمان خود، انتخاب کنید.

اعلام حریق آرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم