نمایندگی رسمی اعلام حریق زیتکس

نمایندگی رسمی اعلام حریق زیتکس

شاید بزرگترین دغدغه افرادی که برای خرید سیستم‌های اعلام حریق اقدام می‌کنند، بعد از مباحث مالی و مشاوره‌های فنی موضوع خرید محصولات از نمایندگی معتبر شرکت‌ها باشد. مرکز اعلام حریق آرات در جایگاه نمایندگی رسمی اعلام حریق زیتکس (Zitex) مستقر در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش تجهیزات اعلام حریق زیتکس به همکاران محترم و مردم عزیز است. از مهم‌ترین مزایای خرید محصولات اعلام حریق از مرکز آرات، برخورداری از قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های خوبی است که به همکاران ارائه می‌گردد. چنانچه برای خرید محصولات نیاز به مشاوره دارید، همکاران ما در مرکز اعلام حریق آرات آماده پاسخگویی به احتیاجات شما هستند. جهت اطلاع از آخرین قیمت تجهیزات اعلام حریق زیتکس به صفحه لیست قیمت اعلام حریق زیتکس مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی اعلام حریق زیتکس

نمایندگی رسمی اعلام حریق زیتکس در تهران و سایر استان‌های کشور

مرکز فروش اعلام حریق آرات به عنوان نماینده رسمی اعلام حریق زیتکس، محصولات این برند را در سراسر ایران و در منطقه خاورمیانه به فروش رسانده است. تمام تلاش تیم آرات، ارائه مشاوره های فنی در رابطه با محصولات به همکاران گرامی در سراسر کشور و بعد از آن تسهیل فرآیند خرید و ارسال در کمترین زمان ممکن بوده است. همچنین این مجموعه سعی داشته است تا با حذف واسطه ها محصولات اعلام حریق را با کمترین قیمت ممکن به دست مصرف کنندگان محترم برساند.

تا امروز نمایندگی سیستم اعلام حریق زیتکس در مراکز برخی از استان‌ها و نیز بعضی از شهرهای مهم ایران راه اندازی شده است. لیست شهرهایی که نمایندگی رسمی زیتکس در آنها تاسیس شده عبارتند از: شیراز – کرمانشاه – زاهدان – بندرعباس – قم – کاشان – اهواز – مشهد – تبریز. مطابق با پرسش و تماس‌های مشتریان لازم است به اطلاع برسانیم شهر اصفهان دارای نمایندگی زیتکس نبوده و برای خرید محصولات این شرکت می توانید از نمایندگی کاشان، قم و یا تهران اقدام کنید. این نکته را خاطر نشان کنیم که مرکز اعلام حریق آرات محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند به علاوه همواره در ارائه محصولات باکیفیت با قیمت پایین‌تر از رقبا جلوتر قدم برداشته است.

نمایندگی اعلام حریق زیتکس

اعلام حریق آرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم