fire arat certificate fire arat certificate
dedal dedal
acl acl
bsi bsi

برندهای سیستم اعلام حریق ایرانی - Iranian Fire Alarm Brands

سیستم‌های اعلام حریق ایرانی علاوه بر استاندارد سازمان آتش نشانی ملی ایران، تاییدیه‌های بین‌المللی نظیر Dedal اروپا را هم کسب کرده‌اند. کیفیت تجهیزات اعلام حریق ایرانی به گونه‌ای است که برای پروژه‌های مسکونی به شرط حفظ شرایط نگهداری کاملا مکفی است و مصرف‌کننده نیاز به هزینه‌های بیشتر برای تهیه تجهیزات اروپایی ندارد. شرکت اعلام حریق زیتکس به طور مثال با تاسیس آزمایشگاه تخصصی تجهیزات اعلام حریق، کیفیت محصولات خود و سایر تولیدکنندگانی که تمایل داشته باشند را افزایش داده و در مقایسه با برندهای اروپایی کارایی مناسب و قیمت اقتصادی‌تری ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برندهای سیستم اعلام حریق ایرانی توضیحات را مطالعه کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید محصولات اعلام حریق ایرانی

سیستم اعلام حریق متعارف
سیستم‌
اعلام حریق متعارف
سیستم اعلام حریق آدرس پذیر
سیستم اعلام حریق
آدرس پذیر

برندهای اعلام حریق ایرانی

اعلام حریق ایرانی زیتکس

اعلام حریق ایرانی زیتکس

یکی از معتبرترین سیستم‌های اعلام حریق ایرانی، سیستم اعلام حریق زیتکس است. زیتکس (Zitex)  اولین برند ایرانی است که توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مورد تایید صلاحیت قرار گرفته است. زیتکس بعلاوه گواهی‌نامه و تاییدیه‌های اروپایی و بین‌المللی زیادی را نیز کسب کرده است. محصولات اعلام حریق متعارف هوشمند زیتکس سال‌ها در پروژه‌های ایمن‌سازی مورد استفاده قرار گرفته، بعلاوه محصولات اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس هم از سال 99 توانست تاییدیه سازمان آتش نشانی را بگیرد.

اعلام حریق ایرانی سنس

اعلام حریق ایرانی سنس

شرکت فن‌آوری سانا پژوهش گستر تولید کننده‌ی سیستم‌های اعلام حریق است و محصولات خود را با نام تجاری سیستم اعلام حریق سنس (Sens fire alarm system) به بازار عرضه می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 در تبریز آغاز کرد و با تولید سیستم‌های اعلام حریق متعارف یا کانونشنال به بازار راه پیدا کرد. برند سنس همچنین سیستم‌های آدرس‌پذیر نیز تولید می‌کند. طراحی دقیق مطابق با فن‌آوری‌های روز دنیا، بهره‌مندی از استانداردهای تخصصی اروپایی و ملی و کاربری آسان، محصولات این برند را در اکثر استان‌های ایران و برخی از کشورهای همسایه بسیار پرطرفدار کرده است.

اعلام حریق ایرانی سایان

اعلام حریق ایرانی سایان

شرکت اعلام حریق سایان یکی از شرکت‌های ایرانی تولیدکننده‌ی سیستم‌های اعلام حریق متعارف است. تجهیزات این شرکت مورد تایید سازمان آتش‌نشانی است و به دلیل کیفیت و کارآیی بالا بخش مهمی از بازار تجهیزات اعلان حریق را به خود اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید با هر کدام از تجهیزات برند اعلام حریق سایان آشنا شوید.

اعلام حریق ایرانی تسلا

اعلام حریق ایرانی تسلا

شرکت آشکارسازان ایرانیان فعالیت خود در زمینه‌ی تولید تجهیزات اعلام حریق را از سال 1390 آغاز کرد و محصولات خود را با نام تجاری"تسلا" (Tesla) به بازار عرضه کرد. شرکت اعلام حریق تسلا (Tesla fire alarm system) در سال 1393 برای اولین بار در ایران آزمایشگاه تخصصی خود را بر پایه‌ی دستورالعمل‌ها و استانداردهای بین‌المللی آتش‌نشانیِ EN 54 و ISIRI تاسیس کرد. تمام تجهیزات تولیدی برند اعلام حریق تسلا از جمله پنل مرکزی اعلام حریق، دتکتور دودی، دتکتور حرارتی و گازی، شستی اعلام حریق، آژیر فلاشر و غیره دارای استانداردهای ملی و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی هستند.

اعلام حریق ایرانی آریاک

اعلام حریق ایرانی آریاک

شرکت  اعلام حریق آریاک فعالیت خود را از سال 1367 آغاز کرد و با عنوان آریاک الکتریک تهران به ثبت رسید. این شرکت با سال‌ها تجربه در طراحی، تولید، مشاوره و اجرای سیستم‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. بهره‌مندی از آزمایشگاه‌های تخصصی و مجهز و منطبق بودن بر استانداردهای معتبر اروپایی و ملی این برند ایرانی را یکی از برندهای شناخته شده و محبوب ساخته است. شرکت آریاک تنها سیستم‌های متعارف تولید می‌کند و در لیست تجهیزات خود سیستم آدرس‌پذیر ندارد. تجهیزات این شرکت مورد تایید سازمان آتش‌نشانی ایران نیز هست.

اعلام حریق ایرانی

در ایران نیز استفاده از سیستم‌های اعلام حریق مانند بسیاری از کشورهای دیگر برای تامین امنیت مالی و جانی الزامی است. حتی دریافت پایان کار در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی نیاز به تاییدیه آتش‌نشانی دارد. به طور مثال تمام ساختمان‌های 5 طبقه به بالا، برای اخذ مجوز پایان کار ملزم به نصب سیستم اعلام حریق هستند. سازمان آتش نشانی نیز تاییدیه را به مجهز بودن ساختمان به سیستم‌های اعلام حریق مورد تایید خود منوط کرده‌است. سیستم‌های اعلام حریق ایرانی چند سالی هست که در زمینه سیستم‌های متعارف وارد رقابت با نمونه‌های خارجی شده‌اند، حتی اخیرا برخی برندهای اعلام حریق ایرانی سیستم‌های اعلام حریق پیشرفته و کنترل پذیر را هم جهت احراز استاندارد به سازمان‌های مربوطه ارائه کرده‌اند که نشانه پیشرفت در زمینه توسعه‌ی سیستم‌های اعلام حریق تولید داخل است.

اعلام حریق ایرانی

برندهای اعلام حریق ایرانی

سابقه‌ی تولید سیستم های اعلام حریق در ایران بسیار طولانی است. اولین کارخانجات تولید سیستم‌های اعلام حریق در ایران در حدود 30 سال پیش فعالیتشان را در شهر تبریز آغاز کردند. در حال حاضر برندهای متفاوت و زیادی در کارخانجات ایران در حال تولید هستند که شاید مهمترین و نام آشناترین آنها شرکت اعلام حریق زیتکس باشد. بسیاری از تولیدات اعلام حریق در داخل کشور به کشور های همسایه نیز صادر می شود. با سابقه ترین و با اعلام حریق ایران عبارتند از :
  1. اعلام حریق زیتکس
  2. اعلام حریق سایان
  3. اعلام حریق تسلا
  4. اعلام حریق آریاک
  5. اعلام حریق سنس
برندهای اعلام حریق ایرانی

وضعیت تاییدیه‌های تجهیزات اعلام حریق تولید داخل چگونه است؟

سیستم‌های اعلام حریق داخلی که بالاتر نام بردیم دارای تاییدیه سازمان آتش‌نشانی تهران و نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد هستند. علاوه بر استاندارد ملی ایران، تاییدیه‌های بین‌المللی نظیر Dedal اروپا نیز تولیدات ایرانی را تایید کرده‌اند. کیفیت تجهیزات اعلام حریق ایرانی به گونه‌ای است که از نظر نگارنده برای پروژه‌های مسکونی به شرط حفظ شرایط نگهداری کاملا مکفی است و مصرف‌کننده نیاز به هزینه‌های بیشتر برای تهیه تجهیزات اروپایی ندارد. شرکت اعلام حریق زیتکس به طور مثال با تاسیس آزمایشگاه تخصصی تجهیزات اعلام حریق، کیفیت محصولات خود و سایر تولیدکنندگانی که تمایل داشته باشند را افزایش داده و در مقایسه با برندهای اروپایی کارایی مناسب و قیمت اقتصادی‌تری ارائه می‌کند. سیستم‌های اعلام حریق ایرانی استاندارد

آیا سیستم اعلام حریق آدرس‌پذیر تولید داخلی داریم؟

در ابتدا در ایران تنها سیستم های اعلام حریق متعارف تولید می‌شدند. درسال‌های اخیر نیز تنها تولید کننده‌ی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر سنس را تولید شد که تاکنون موفق به اخذ تاییدیه از سوی سازمان استاندارد و سازمان آتش نشانی نشده است. اعلام حریق زیتکس ایران نیز محصولات آدرس پذیر خود را روانه بازار کرده و این تولید کننده نیز منتظر دریافت تاییدیه‌ها از سمت مراجع مربوطه هستند. شرکت اعلام حریق تسلا هم، محصولات آدرس پذیر را تولید کرده اما فعلا به مرحله تایید و  تولید انبوه نرسیده است. توجه داشته باشید سیستم‌های آدرس پذیر بیشتر مناسب مکان‌های بزرگ و با پیچیدگی بالا هستند. جهت ساختمان‌های مسکونی و پروژه‌های کوچک استفاده از سیستم‌های متعارف توصیه شده چرا که دارای نصب و استفاده آسان‌تری بوده و قیمت آن نیز مناسب‌تر است. انواع اعلام حریق ایرانی

 قیمت سیستم‌های اعلام حریق ایرانی

در کل سیسستم‌های اعلام حریق داخلی نسبت به برندهای خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. در صورت تمایل برای خرید سیستم اعلام حریق ایرانی توصیه می شود از برندهای مورد تایید سازمان آتش‌نشانی استفاده شود. در بین برندهای داخلی برند زیتکس نزدیک‌ترین برند به کسب نشان استاندارد محصولات آدرس‌پذیر هوشمند خود است و محصولات آن در مقایسه با سایر رقبا کیفیت بالاتری دارد. با کلیک بر روی لینک‌های زیر می توانید لیست قیمت سیستم‌ها اعلام حریق ایرانی مورد تایید آتش‌نشانی را مشاهده نمایید. لیست قیمت‌های ارائه‌شده قیمت مصرف‌کننده است، جهت دریافت تخفیف‌های همکاری با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید اعلام حریق ایرانی

مرکز اعلام حریق آرات تمامی برند‌های ایرانی در زمینه تولید سیستم‌های اعلام حریق را جهت ارائه به همکاران محترم در کل کشور فراهم آورده است. برای اطلاع از تخفیف همکاری برندها، وضعیت موجودی انبار و یا طرح هرگونه مساله‌ای که به نحوی به خرید و فروش تجهیزات و دتکتورهای اعلام حریق ایرانی یا خارجی مرتبط است، با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۹۴۲۵ تماس بگیرید.
لیست قیمت برای مصرف کننده

برای با خبر شدن از تخفیف های همکاری با ما تماس بگیرین.

تماس برای اطلاع از تخفیف همکاری

برندهای اعلام حریق متعارف ایرانی

ارسال سریع
ارسال سریع
گارانتی کالا
گارانتی کالا
قیمت مناسب
قیمت مناسب

نمایندگی برندهای اعلام حریق ایرانی در شهر تهران

مرکز اعلام حریق آرات در جایگاه نمایندگی رسمی برندهای اعلام حریق آدرس پذیر مستقر در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش تجهیزات اعلام حریق هوشمند به همکاران محترم و مردم عزیز است. از مهم‌ترین مزایای خرید محصولات اعلام حریق از مرکز آرات، برخورداری از قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های خوبی است که به همکاران ارائه می‌گردد. چنانچه برای خرید محصولات نیاز به مشاوره دارید، همکاران ما در مرکز اعلام حریق آرات آماده پاسخگویی به احتیاجات شما هستند.

تخمین قیمت

اطلاعات شما با نام و شماره تماس ثبت شد.
مبلغ کل :
0 تومان
0 تومان

فرم تخمین هزینه اعلام حریق

برای تخمین حدودی هزینه پروژه اعلام حریق خود کافی است از فرم پیش‌رو، برند و تجهیزات مدنظر خودتان را معین کنید. برای اطلاع از قیمت‌های همکاری با ما تماس بگیرید.
تخمین هزینه اعلام حریق آدرس پذیر
برای اطلاع از قیمت تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر با همکاران ما در مرکز اعلام حریق آرات تماس بگیرید. مرکز اعلام حریق آرات یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ی عرضه تجهیزات اعلام حریق هوشمند در ایران است.

آخرین مطالب

اهمیت دریافت مشاوره آتش نشانی

1-    عنوان اصلی محتوا:   2-    کلمه کلیدی اصلی مشاوره آتش نشانی 3-    کلمه کلیدی مرتبط سیستم های اعلام و اطفاء حریق، سیستم های اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سانحه…

اعلام حریق آرات
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
3 دقیقه

معرفی قاب اسپرینکلر و اهمیت استفاده از آن

اسپرینکلر یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات اکثر سیستم های اطفاء حریق می باشد. این وسیله می تواند در هنگام افزایش حرارت در ساختمان، به صورت خودکار فعال…

اعلام حریق آرات
۲۰ اسفند ۱۴۰۲
3 دقیقه
دتکتور کابلی حرارتی

معرفی دتکتور کابلی حرارتی

با پیشرفت تکنولوژی و اختراع انرژی هایی مانندِ برق و گاز، زندگی بشر وارد عرصه جدیدی گردید اما استفاده صنعتی و خانگی از این انرژی ها، مشکلات و خطرات مختلفی…

اعلام حریق آرات
۱۷ اسفند ۱۴۰۲
3 دقیقه
نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم