مشاوره طراحی – اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق

اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق

مشاوره برای طراحی یک سیستم اعلام حریق و استقرار آن با هدف حفاظت از یک مجموعه جلوی حوادث مربوط به آتش‌سوزی و حریق، نکات و ظرافت‌های فراوانی دارد. انتخاب نوع سیستم اعلام حریق در یک فضا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. انتخاب نوع برند و تعیین تعداد ادوات لازم برای استقرار در محل نیازمند ارزیابی کارشناسان باتجربه است. یکی از خدمات مرکز اعلام حریق آرات اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق به اماکن مختلف جهت ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌ی طراحی و نصب و راه اندازی سیستم اعلام حریق بهینه به کارفرمایان محترم است.

در توضیحاتی که کارفرما به طراح سیستم‌های اعلام حریق ارائه می‌کند، تا حدودی نیاز‌های اولیه محیط از نظر تجهیز به نوع سیستم اعلام حریق روشن می‌شود. امکان برآورد اولیه از نظر امکان‌سنجی و هزینه سیستم اعلام حریق، لزوما نیاز به اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق ندارد اما برای برخورداری از طراحی دقیق، بهینه و استاندارد یک سیستم اعلام حریق و اجرای کامل آن نیاز به حضور کارشناسان امر در پروژه دارد.اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق

هدف از بازدید و اعزام کارشناس اعلام حریق چیست؟

هدف از اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق و  بازدید از یک پروژه، بررسی شرایط محیط از زویای مختلف، یافتن محدودیت‌های استفاده از کاشف‌ها، یافتن محدودیت‌های سیستم اعلام حریق و نیازسنجی برای  استفاده از سیستم‌های اعلام مکمل است. در برخی از پروژه‌های اعلام حریق با اینکه مهندسین طراح در پروژه حضور دارند، ممکن است باز هم نیاز به مشاوره و همفکری با یک کارشناس زبده‌ی سیستم اعلام حریق داشته باشند. در این موارد کارشناسان اعلام حریق ما بصورت تلفنی یا حضوری می‌توانند به یاری شما بیایند. با وجود راهنمای عمومی نصب و راه اندازی تجهیزات اعلام حریق، در موارد بسیاری نیز مهندس طراح در پروژه حضور ندارد و دغدغه‌ی کارفرمایان، از صاحب یک واحد تولیدی گرفته تا صاحب یک انبار کالا، بالا بردن امنیت محیط کار خود در برابر حوادث آتش‌سوزی است.

مرکز اعلام حریق آرات با چندین سال سابقه عرضه محصولات اعلام حریق و شرکت در پروژه‌های بزرگ، با دانش و تجربه کافی برای مشاوره طراحی سیستم اعلام حریق به یاری کارفرمایان می‌آید. چه از طریق ارائه خدمات بصورت غیرحضوری و چه از طریق ارسال و اعزام کارشناس اعلام حریق، ما از میان روش‌های مختلف پیاده‌سازی سیستم اعلام حریق تلاش می‌کنیم مناسب‌ترین انتخاب را از نظر هزینه و عملکرد به شما پیشنهاد دهیم. ما در تماس اولیه با کارفرما تخمین حدودی از هزینه‌ی تجهیزات اعلام حریق به ایشان اعلام کرده به صورت ارتباط تلفنی بر آورد می شود و پس از تخمین هزینه اولیه، در صورت نیاز کارشناس اعلام حریق در محل پروژه حاضر می شود.

تماس با مشاوران مرکز اعلام حریق آرات

جهت اعزام کارشناس سیستم اعلام حریق از چه طریق اقدام کنیم؟

مرکز اعلام حریق آرات طی سالیان متمادی فعالیت حرفه‌ای در این زمینه‌ی فروش تجهیزات اعلام حریق مورد تایید سازمان آتش‌نشانی در ایران، در سراسر کشور همکارانی مورد اعتماد و متخصص دارد که در صورت اعلام نیاز از سمت کارفرمایان می‌توانیم نسبت به اعزام کارشناسان متخصص سیستم‌ اعلام حریق برای شما اقدام کنیم.

جهت اعزام کارشناس اعلام حریق با مرکز اعلام حریق آرات تماس بگیرید!

  • ارتباط تلفنی با کارشناسان اعلام حریق مرکز آرات
  • ارسال کروکی محل و درصورت نیاز ارسال تصویر و توضیحات تکمیلی
  • تعیین بودجه اولیه مورد نیاز برای اجرا و پیاده‌سازی سیتسم اعلام حریق
  • در صورت نیاز درخواست اعزام کارشناس پس از پرداخت هزینه‌های مربوطه

به خاطر داشته باشید که آخرین قدم اعزام کارشناس اعلام حریق به محل مدنظر کارفرمایان است. لازم است کارفرمایان محترم در ابتدا نسبت به رویه‌های اداری موجود در سازمان‌های مربوط به اخذ تاییدیه‌های استاندارد سازمان آتش‌نشانی اقدام کرده سپس در صورت نیاز برای ارسال کارشناس طراح سیستم‌های اعلام حریق با ما تماس بگیرند.

اعلام حریق آرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم