لوازم جانبی سیستم اعلام حریق

استفاده از بهترین تجهیزات و لوازم جانبی سیستم اعلان حریق ضروری است.

ایمنی در برابر آتش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که برای کلیه‌ی املاک -مسکونی و تجاری- باید در نظر گرفته شود. به همین خاطر است که استفاده از بهترین تجهیزات و لوازم جانبی سیستم‌های اعلام حریق ضروری است. تمام سیستم‌های اعلان حریق مورد استفاده در محیط‌های شهری نیاز به لوازم جانبی دارند. مرکز اعلام حریق آرات لوازم جانبی مورد نیاز را به صورت فروش عمده در اختیار همکاران گرامی و مشتریان خود قرار می‌دهد.

 تماس با مشاوران مرکز اعلام حریق آرات

انواع تجهیزات و لوازم جانبی سیستم اعلام حریق

سیستم‌های اعلان حریق برای محافظت در برابر خطرات آتش‌سوزی بسیار ضروری هستند. خطر آتش‌سوزی هرگز قابل پیش‌بینی نیست و سیستم‌های اعلان حریق نقش مهمی در تشخیص زودهنگام آن ایفا می‌کنند. این سیستم‌ها با اعلان خطر فرصت کافی برای رسیدگی به آتش و کاهش خسارت‌های جانی و مالی فراهم می‌کنند. در ادامه‌ی این مطلب به معرفی لوازم جانبی که برای کارکرد صحیح یک سیستم اعلان حریق نیاز هستند، می‌پردازیم.

از تجهیزات و لوازم جانبی سیستم اعلام حریق می‌توان به اسپری دود اشاره کرد

روش استاندارد و صحیح برای تست دتکتورهای دودی اعلان حریق، استفاده از اسپری تست دود است. روش‌های سنتی از جمله ایجاد حریق دودزا، استفاده از سیگار و اسپند بسیار وقت‌گیر و نامناسب هستند. نگهداری از سیستم‌های اعلام حریق و بررسی آنها یکی از نکات مهم در عملکرد درست سیستم‌های اعلان حریق است.

استفاده از اسپری تست دتکتورهای دودی یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای نگهداری و تست این تجهیزات است. اعلام حریق زیتکس به عنوان اولین تولیدکننده‌ی این نوع اسپری‌ها است و اسپری تست دود زیتکس در بسته‌بندی‌های متفاوت آماده‌ی ارائه است. اسپری دود زیتکس دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

لوازم جانبی - اسپری تست دود

چراغ اضطراری – تجهیزات جانبی اعلام حریق که نیاز به برق ندارند!

در الزامات ایمن‌سازی سازه‌های شهری، استفاده از چراغ‌های اضطراری جهت روشنایی راه‌پله‌ها و راه‌های خروجی اضطراری، لازم است. چراغ اضطراری دستگاهی است که با باتری کار می‌کند و در مواقع اضطراری، در هنگام قطع شدن برق اصلی ساختمان به صورت خودکار روشن می‌شود. این دسته از لوازم جانبی سیستم اعلام حریق بدون نیاز به برق و در مواقع حادثه یا آتش‌سوزی نور مورد نیاز برای خروج ساکنین را فراهم می‌کند.

وظیفه‌ی چراغ ریموت اعلام حریق یا همان ریموت اندیکار با وظیفه‌ی چراغ‌های اضطراری متفاوت است. می‌توانید نحوه و زمان عملکرد چراغ های ریموت اعلام حریق را در صفحه‌ی مربوط به آن مشاهده کنید.

لوازم جانبی سیستم اعلام حریق - چراغ اضطراری

کف‌پوش عایقی – به ظاهر بی‌ربط به تجهیزات جانبی اعلام حریق

یکی دیگر از لوازم جانبی اعلام حریق کفپوش عایقی است. کف‌پوش عایق پوشش پلاستیکی ضخیمی است که در استانداردهای ایمن‌سازی سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کف پوش عایقی از لوازم جانبی سیستم های اعلام حریق

باتری اعلام حریق

پنل‌های مرکزی اعلام حریق برای کار در زمان‌های قطع برق نیاز به باتری پشتیبان دارند. تغذیه‌ی سیستم اعلام حریق 24 ولت دی سی بوده و نیاز به دو باتری 12 ولتی دارد. برابر با استاندارهای اعلام حریق بین‌المللی، با توجه به تعداد تجهیزات مورد استفاده در سیستم از باتری‌های 4.5 آمپر یا 7.2 آمپر استفاده می‌شود. مرکز اعلام حریق آرات آمادگی لازم برای تامین باتری و کلیه لوازم جانبی سیستم اعلام حریق را به صورت عمده، دارد. همکاران ما در سراسر ایران با معرفی خود می‌توانند از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه به همکاران بهره‌مند شوند.

تجهیزات جانبی اعلام حریق - باتری

علائم اضطراری

در الزامات شهرسازی و ایمن‌سازی اماکن، نیاز به علائم اضطراری جهت نصب در تصرفات است. مرکز اعلام حریق آرات علائم مورد نیاز همکاران محترم از واحد تولیدی خود را به صورت عمده به اقصی نقاط کشور ارسال می‌کند.

علائم اضطراری - تجهیزات جانبی سیستم اعلام حریق

فروش لوازم جانبی سیستم اعلام حریق – مرکز اعلام حریق آرات

مرکز اعلام حریق آرات در زمینه‌ی فروش تجهیزات و وسایل جانبی اعلان حریق فعالیت می‌کند. سیستم‌های اعلام حریق و تجهیزات جانبی مورد نیاز خود را می‌توانید از این مرکز تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای تهیه‌ی لوازم جانبی اعلام حریق می‌توانید با مشاوران مرکز اعلام حریق آرات به شماره 09120149425 تماس بگیرید.

اعلام حریق آرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارین؟

اگر سوالی و یا نیاز به مشاوره دارین اطلاعات خود را بنویسید تا با شما تماس بگیریم